مصاحبه روزنامه خبر جنوب با جناب آقای دکتر کمالی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

مصاحبه روزنامه خبر جنوب با جناب آقای دکتر کمالی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به نقل از روزنامه خبر جنوب، جناب آقای دکتر کمالی مدیر محترم امور شعب بانک مسکن استان فارس و ، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در مصاحبه ای ابراز امیداوری نمود با میزان رشد 51% تسهیلات از سوی این بانک شاهد رشد و شکوفایی این صنعت خواهیم بود.

77

ایشان در جمع خبر نگاران با اشاره به اینکه در چهار ماه اول سال 95 تعداد 978 فقره تسهیلات به ارزش 368 میلیارد ریال پرداخت شده است، گفت این درحالی است که در 4 ماه اول امسال 1180 فقره تسهیلات خرید مسکن به ارزش 554 میلیارد ریال پرداخت شده است.

 کمالی در ادامه به آمار تسهیلات پرداختی بانک مسکن در حوزه ساخت اشاره و عنوان کرد: سال گذشته این بخش معادل 6هزار و 420 میلیارد ریال برای ساخت و 9 هزار و 978 واحد پرداخت شد. که البته این بانک در سال جاری تا امروز در بخش پرداخت تسهیلات ساخت بدون سپرده گذاری ورود نکرده است.

وی درخصوص انواع تسهیلات اهم از ساخت، تعمیرات، بافت قدیم مواردی را عنوان کرد و با عنوان اینکه بانک مسکن در استان فارس در سال 95 هشت هزار میلیارد ریال سپرده جذب و هشت هزار و پانصد میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت کرده است، گفت: این بانک در سال گذشته بیش از رقم جذب تسهیلات پرداخت نموده است.

منبع و متن کامل خبر : (روزنامه خبر جنوب)

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید