بازدید کارشناسان سازمان بورس و مدیران صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال غرب از پروژه های تبریز

کارشناسان سازمان بورس به همراه مدیران صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال غرب از پروژه نرگس رشدیه تبریز بازدید بعمل آوردند .

:small_blue_diamond: به گـزارش روابط عمومی شرکت سرمـایه گذاری مسکن شمـال غرب ، پروژه نرگس رشدیه تبریز روز سه شنبه 23 مـرداد 97 میزبان جمعی از کـارشناسـان سازمـان بورس و همچنین مـدیران صنـدوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال غرب بود . این بازدید که مدیرعامل ، معاونین و مدیران سرمایه گذاری مسکن شمال غرب نیز حضور داشتند با توضیحات مبسوط فرهاد یاسمی مدیرعامل و اسحقی معاون فنی و اجرایی شرکت در مورد روند اجرایی پروژه و همچنین کارهای انجام یافته در پروژه همراه بود .

:small_blue_diamond:در ادامه با توجه به موفقیت شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در مدیریت ساخت پروژه نرگس و پتانسیل بالای شرکت ، موضوع امکان سنجی تشکیل صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان برای برخی از پروژه های شرکت از جمله پروژه مسکونی 98 واحدی ارغوان در مجاورت پروژه نرگس در شهرک رشدیه ، پروژه بازآفرینی شهری حکم آباد تبریز و پروژه مسکونی 60 واحدی یاغچیان تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

:small_blue_diamond: زمین پروژه بازآفرینی شهری حکم آباد تبریز که طرح نهایی آن از طریق مسابقه معماری برگزیده شده و همچنین پروژه یاغچیان تبریز از جمله پروژه های تعریف شده شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب می باشد که با توضیحات شکری مدیر طرح و توسعه مورد بازدید مراجعه کنندگان قرار گرفت .

sandug 970523 6sandug 970523 7sandug 970523 5

 :white_small_square:شایان ذکر است مسابقه طراحی پروژه بازآفرینی شهری حکم آباد تبریز با موضوع طراحی الگوی سکونتی در مجموعه‌ای همجوار با بافت ناکارآمد میانی شمال‌غرب تبریز در محدوده بلوار شهیدان ذاکر و خیابان علامه جعفری در زمینی به مساحت ۵.۴ هکتار با استعداد 1500واحد مسکونی برای قشر میان درآمدی شهر تبریز طی دو مرحله برگزار گردیده است که در مرحله اول سه طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب و در مرحله نهایی، طرح متعلق به هومن بالا‌زاده توسط هیات داوران به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردیده است . از ویژگی‌های بارز این پروژه می‌توان به طراحی پروژه به شکل مرکز محله، پیش بینی واحد‌های خدماتی برای ساکنان، توجه ویژه به فضای سبز، اجرای پروژه به صورت فاز بندی شده و ... اشاره نمود.

:white_small_square:پروژه مسکونی 60 واحدی یاغچیان تبریز نیز با توجه به قرار گرفتن در منطقه نسبتا خوب شهری دارای پتانسیل عالی برای سرمایه گذاری می باشد که در مرحله طراحی بوده و اجرای آن توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب جزو برنامه های آتی می باشد .

sandug 970523 4 sandug 970523 2 sandug 970523 3 sandug 970523 1

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید