بازدید دکتر علیرضا فخاری استاندار محترم تهران و دکتر علیرضا جعفری سرپرست محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن از پروژه سبحان قرچک

بازدید دکتر علیرضا فخاری استاندار محترم تهران و دکتر علیرضا جعفری سرپرست محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن از پروژه سبحان قرچک

به گزارش روابط عمومی، دکتر فخاری استاندار محترم تهران به همراه دکتر جعفری سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن،مهندس حسین فخاری فرماندار قرچک و مهندس محسن خرمی شهردار قرچک از پروژه سبحان بازدید و راهکارهای لازم برای اتمام پروژه را بررسی کردند.

دکتر جعفری در جریان بازدید از این پروژه با اشاره به لزوم رفع مشکلات پروژه جهت تحویل به مردم خاطرنشان کرد: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، رفع دغدغه‌های مردم در حوزه مسکن را برای خود فصل الخطاب می‌داند به همین جهت در یک هفته اخیر دو بازدید از این پروژه انجام گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور استاندار محترم تهران به همراه فرماندار و شهردار محترم قرچک منشا خیر و برکت برای پروژه سبحان شده و در اسرع وقت این پروژه به بهره‌برداری برسد.

در ادامه دکتر فخاری استاندار محترم تهران با اشاره به برنامه‌های دولت برای تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: جهت اتمام پروژه سبحان قرچک حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای سکونت و تحویل به مردم شریف آماده شود.

خبر شرکت

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید