برگزاری مراسم افتتاح پروژۀ مجتمع مسکونی نرگس رشدیۀ تبریز

مجتمع مسکونی نرگس رشدیۀ تبریز با حضور مدیران بانک مسکن ، گروه مالی بانک مسکن و گروه سرمایه گذاری مسکن روز سوم اردیبشهت 98 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

:small_blue_diamond:به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ، مجتمع مسکونی نرگس رشدیۀ تبریز که تحت نظارت صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان شمال غرب اجرا گردیده است با حضور رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن ، ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و ظهیری مدیرعامل و همچنین معاونین گروه سرمایه گذاری مسکن با همراهی فرهاد یاسمی مدیرعامل مسکن شمال غرب ، سوم اردیبهشت 98 طی مراسمی افتتاح گردید . این مراسم که در سالن اجتماعات مجتمع و پس از بازدید از واحدهای مجتمع برگزار گردید با خیرمقدم فرهاد یاسمی و ارائه جمع بندیها و توضیحات در مورد مراحل ساخت پروژه شروع و در ادامه با سخنرانی ظهیری مدیرعامل شرکت گروه و همچنین رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن پایان یافت .

نرگس9802 7
نرگس9802 6
نرگس9802 5
نرگس9802 4
نرگس9802 3
نرگس9802 2

نرگس9802 1
:small_blue_diamond:شایان ذکر است مجتمع مسکونی نرگس که در شهرک رشدیه تبریز واقع شده با ۹۶ واحد آپارتمانی مسکونی در زمینی به وسعت ۳۰۵۰ متر مربع ، یکی از شاخص ترین مجتمع های مسکونی منطقه میباشد.
ساخت این مجتمع با تشکیل اولین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در شرکت از آبان ماه 94 در راستای سیاست های ابلاغی بانک مسکن و شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن شروع و اکنون به سرانجام رسیده است .
این مجتمع با زیربنای ۱۹۵۴۴ متر مربع در دو طبقه زیرزمین با کاربری پارکینگ و فضای تاسیساتی ، همکف با کاربری لابی ، سالن اجتماعات ، پارکینگ و دو واحد مسکونی و ۱۴ طبقه مسکونی بالای همکف با سازۀ بتنی و سیستم قاب خمشی ویژه احداث شده است.
:small_blue_diamond:با برنامه ریزی و تلاش های مضاعف کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و در اجرای سیاستها و رهنمودهای مدیران شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و با توجه به شرایط ویژۀ حاکم بر اقتصاد سال 97 ، با استقرار سیستم کنترل پروژه ، اجرای آن در مطابقت کامل با برنامه زمانبندی مصوب و مطابق با برآوردهای زمان و هزینۀ اولیه، به اتمام رسیده است .


۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید