سرپرست تحقیق و توسعه گروه در

نشست مشترک شرکت کارآفرینی بانک مسکن با شرکت‌های دانش‌بنیان

نخستین نشست جشنواه ملی نوآوری در ساخت و ساز با شرکت‌های دانش بنیان در گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ در راستای برگزاری اولین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در دی ماه سال جاری توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن برگزار خواهد شد، نخستین نشست تخصصی این جشنواره با حضور شرکت‌های دانش بنیان مرتبط با حوزه مسکن و ساختمان و گروه سرمایه‌گذاری مسکن، به‌عنوان یکی از حامیان مادی و معنوی این جشنواره،  دوشنبه 13 آبان 98 در گروه مالی بانک مسکن برگزار گردید.

 در این نشست شرکت‌های مدعو، فناوری‌های نوین خود را در زمینه‌ بتن‌های نوین، میراگر لرزه‌ای، تصفیه فاضلاب و بازیافت زباله خانگی، واقعیت مجازی در طراحی و بازسازی ساختمان‌ها، عایق کامپوزیت، پارکینگ مکانیزه و... معرفی کردند و ارزیابی کلی از مسایل و روند تجاری‌سازی، نوآوری‌ها و سابقه پیاده‌سازی آن محصولات توسط تیم شرکت کارآفرینی بانک مسکن و سرپرست مدیریت تحقیق و توسعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن انجام پذیرفت.

جشنواره نوآوری، یکی از مسیرهای مناسب در راستای امکان سنجی فناوری‌ها، استارت آپها و شرکت‌های نوآور و خلاق حوزه ساخت و ساز در گروه سرمایه گذاری مسکن خواهد بود. این جشنواره با هدف افزایش خلاقیت، ایجاد فضایی پویا و تعاملی بین ایده پردازها و سازندگان از تاریخ 9-11 دیماه 98 در مرکز همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی- فناوری نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و آدرس .maxino.orgwww جهت ثبت نام و مشاهده رویدادهای مربوطه  قابل مراجعه می باشد.


تحقیق و توسعه
تحقیق و توسعه

۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید