مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود تشکیل شد .

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود با نماد «ثرود» از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، منتهی به 31 شهریور ماه 1400 در روز  چهارشنبه 29 دی ماه امسال با مشارکت بیش از 67 درصد از سهامداران شرکت در سالن اجتماعات سرپرستی بانک مسکن اصفهان برگزار گردید

هیأت رئیسه مجمع را دکتر« یاسر امامی» به عنوان رئیس ، «سیروس آیدین» به عنوان ناظر اول،« وحید بهرامیان» به عنوان ناظر دوم و «مجید سفاری » به عنوان منشی تشکیل دادند .

علی مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران ارائه و فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت را برای سهامداران و اصحاب رسانه تشریح نمود. 

پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی شامل صورت وضعیت مالی و صورتحساب سود و زیان سال مالی منتهی به 1400/06/31به تصویب رسید و معاملات موضوع ماده 129 قانون تجارت در سال مالی مزبور تنفیذ شد .  شرکت به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه مجمع، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند .

همچنین مجمع مقرر نمود به ازاری هر سهم 67 ریال سود بین سهامدارن تقسیم گردد .

 

جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .


majmaee 18
majmaee 17
majmaee 16
majmaee 15
majmaee 14
majmaee 13
majmaee 12
majmaee 11
majmaee 10
majmaee 9
majmaee 8

۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید