پیام تسلیت مدیرعامل ثتران

پیام تسلیت مدیرعامل ثتران به مناسبت فرارسیدن ایام الله عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

ثتران
به گزارش روابط عمومی ثتران، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت سرور سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، علی قربانی در پیامی این ایام را تسلیت و تعزیت گفت

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ثتران، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت سرور سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، علی قربانی در پیامی این ایام را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است: "عاشورا، گلستانی است با سَروْهای سرخ شهادت و نخل‏های ارغوانی ایثار و خون و دانشگاهی است که هر سالک الی اللّه‏ باید آن را ببیند."

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است. امروز، این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگی، بصیرت و حق خواهی کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی شیعیان تسلیت گفته و توفیق همگان از جمله همکاران گرامی شاغل در این شرکت را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام مسئلت می‌نمایم.»


۱۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۰۴
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید