هماهنگی، اولویت مدیرعامل جدید ثتران

بازدید سرزده مدیرعامل ثتران از پروژه های اندیشه

ثتران
به گزارش روابط عمومی ثتران در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ مدیر عامل جدید ثتران جناب اقای مهندس قربانی از پروژه بنفشه ۲ و قطعات c و D ابرپروژه ایرانشهر اندیشه بازدید نمودند.

مدیر عامل ثتران طی بازدیدی سرزده در روز پنجشنبه به همراه مهندس پردل (مدیر پروژه ایرانشهر و بنفشه ۲) و مدیران محترم واحد فروش و املاک جهت رفع نواقص و هماهنگی بیشتر بین واحد های فنی و اجرایی، املاک و فروش، در رجهت رفع مسائل و چالش های پیش روی خریداران و ذی نفعان از بخش های این پروژه ها بازدید به عمل آورند و در جریان روند اجرایی قرار گرفتند. 

ایشان ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در پروژه های درحال ساخت و پروژه های تکمیل شده، نکاتی از قبیل اخذ پایان کار، تاییدیه های آتش نشانی و غیره... را به مدیر املاک خاطر نشان کردند. افزون بر این نکات اشاره نمودند که خریداران نیازمند حس امنیت و آرامش در مجتمع های مسکونی هستند. لذا کلیه نیروهای ستادی و اجرایی موظف به رفع هرچه سریعتر موانع و مشکلات می باشند؛ مواردی همچون کمیسیون ماده ۱۰۰، تاییدیه فضای سبز، تاییدیه آتش نشانی، تاییدیه آسانسور ها و پایان کار، و همچنین سند مالکیت برخی پروژه های قدیمی دستخوش مشکلاتی می باشد که باید هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد‌.

یه علاوه رعایت و اهتمام به دستورالعمل‌ها در پروژه های در دست ساخت می بایست به یک الزام تبدیل گردد.

هماهنگی بین واحد فروش و دیگر واحدهای ستادی و اجرایی می تواند از بروز برخی موارد که ساکنین و مالکین را دچار چالش می کند، جلوگیری نماید.

در ادامه با شنیدن پیشنهادات و انتقادات ساکنین محترم مجتمع مسکونی بنفشه ۲، این بازدید خاتمه یافت. در طی بازدیدهای سرزده مدیرعامل جدید ثتران در روزهای اخیر، شاهد قوت گرفتن و پویایی هرچه بیشتر نیروهای ستادی و اجرایی در شرکت و کارگاه های ساختمانی هستیم‌ امید است که با تداوم این روحیه و علاقه، برند سرمایه گذاری مسکن تهران بیش از پیش در میان مجموعه انبوه سازان کشور درخشان و شکوفا گردد.

 

بازدید سرزده

۲۰ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید