دکتر شیرزادی، مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن

گروه سرمایه‌گذاری از بدنه کارشناسی قوی و مدیران توانمند برخوردار است

گروه سرمایه‌گذاری از بدنه کارشناسی قوی و مدیران توانمند برخوردار است
دکتر سعید شیرزادی، مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن، بیان داشت در مدت حضور 70 روزه حضور اینجانب در گروه سرمایه‌گذاری مسکن با همدلی و همکاری و توان مضاعف مدیران و کارشناسان در خانواده بزرگ سرمایه گذاری مسکن، اتفاقات خوبی رقم خورد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ آیین معارفه دکتر جواهری، مدیر عامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در روز شنبه‌، هشتم بهمن ماه 1401 با حضور دکتر علی عسکری‌، سرپرست و اعضای هیات مدیره بانک مسکن، همچنین مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران گروه مالی بانک مسکن و مدیران شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سالن اجتماعات هلدینگ برگزار گردید.

سعید شیرزادی، مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک  انتصاب دکتر جواهری، مدیر عامل جدید گروه سرمایه‌گذاری مسکن گفت خدماتی که ایشان در گروه مالی بانک مسکن در دوران تصدی مسئولیت داشتند از امروز در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به امید خداوند متعال ادامه خواهند داد.

شیرزادی، در ادامه بیان نمود در مدت حضور 70 روزه حضور اینجانب در گروه سرمایه‌گذاری مسکن با همدلی و همکاری و توان مضاعف مدیران و کارشناسان در خانواده بزرگ سرمایه گذاری مسکن، اتفاقات خوبی رقم خورد، بازارگردانی سهام شرکت‌های بورسی در گروه سرمایه‌گذاری مسکن از رخدادهای نادری بود که تا به امروز به این صورت  در شرکت انجام نشده بود  که شاهد آن بودیم، در این حرکت یک مجموعه غیر خوشنام در بازار سرمایه به مجموعه خوشنام تبدیل شد. این اتفاق محصول همت و تلاش مضاعف همه‌ی کارکنان خدوم در گروه مالی بانک مسکن و شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن  و مدیریت سرمایه‌گذاری مسکن بود.

شیرزادی در ادمه گفت تسریع و اقدام برای برگزاری به موقع مجامع شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن از دیگر موضوعات و اتفاقاتی خوبی بود که برای نخستین بار در شرکت صورت پذیرفت.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی صورت گرفته در تشکیل جلسات کمیته سرمایه‌گذاری در گروه بیان داشت، در این مدت کوتاه چندین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری مسکن برای بررسی پروژه‌های جدید تعریف شده در سبد پروژه‌های گروه تشکیل شد و باعث شد پروژه‌های ذی قیمتی در سبد پروژه‌های جدید گروه قرار گیرند.

ایشان در ادامه افزود در هفته های اخیر با تزریق نقدینگی برای پروژه‌های در حال احداث گروه، پروژه‌هایی که به علت موضوع مالی از حرکت کندی در ساخت برخوردار بودند موجبات حرکت رو به رشد آن‌ها با این حرکت مهیا گردد که از جمله این پروژه‌ها، ابر پروژه آیمان تبریز بود.

ایشان در پایان یادآور شد در این مدت کوتاه حضور در گروه سرمایه‌گذاری مسکن از بهترین مجموعه‌هایی که تا امروز تجربه نمودم با بدنه کارشناسی قوی و با مدیران توانمند و  سلامت نفس، خانواده بزرگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن است. وی گفت امیدوارم با حضور دکتر جواهری که در این حوزه دارای تخصص هستند این شرکت با شیب بسیار خوبی به پیشرفت برسد. وی همچنین گفت به امید خداوند شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نمادی از ساخت و ساز و نمادی از اعتبار و کیفیت در بازار مسکن می‌گردد.

آیین معارفه مدیر عامل گروه



 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید