رویکرد اساسی گروه سرمایه گذاری مسکن برای ساخت مسکن با کیفیت

استفاده از فناوری های روز و تکنولوژیهای پیشرفته برای ساخت مسکن باکیفیت رویکرد اساسی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا جعفری سرپرست شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دیدار با پرسنل معاونت فناوری و مدیریت ساخت، با تاکید بر اینکه گروه سرمایه‌گذاری مسکن رسالت سنگین ساخت مسکن برای آحاد مردم را بر عهده دارد گفت: باید بدانیم وظیفه اصلی ما ساخت سرپناهی شایسته و درخور به منظورکاهش گوشه‌ای از فشارهای وارده بر مردم است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم در این سنگر تاثیرگذار باشیم و این مسئله با تلاش پرسنل و مدیران کارآمد و متخصص تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه حوزه فناوری و مدیریت ساخت به عنوان پارامتر تاثیرگذار در سیاست‌های شرکت خاطرنشان کرد: هلدینگ و شرکت‌های تابعه می بایست با عنایت به اعتبار نشان مجموعه، در جهت تولید محصول با کیفیت فعال باشند.

ایشان با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، هوشمند سازی و استفاده از ابزارهای عصر دیجیتال در راستای ایجاد آرامش و آسایش خانواده ها در یک مسکن ایده آل حائز اهمیت است توجه ویژه معاونت فناوری و مدیریت ساخت را به این نکته ضروری دانست.

دکتر جعفری افزود: رویکرد شرکت سرمایه گذاری مسکن و اقدامات این مجموعه در بازار مسکن تاثیر گذار بوده و باعث تنظیم قیمت مسکن در بازار می‌شود.

وی تاکید کرد: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در خط مقدم عملیات تولید مسکن قرار دارد که در این حوزه توفیق شروع اجرای شهر جدید خلیج فارس را نصیب خود کرده‌ایم و از آنجائیکه فرصت خدمت به مردم و نظام اسلامی مغتنم است برای توسعه کشور باید آرمانگرا بوده و به تعهد سازمانی خود عمل کنیم.

دکتر جعفری باتشکر از تلاش‌های دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل سابق هلدینگ خاطرنشان کرد: ما اکنون سرباز جنگ اقتصادی هستیم پس همانگونه که حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از اسلام و نظام دفاع کردند ما هم باید بتوانیم به عنوان پیروان آن عزیزان در عرصه اقتصادی تحول آفرین باشیم.

 


خبر شرکت
خبر شرکت

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید