در ابتدای فصل کاری در سال 1403 روی داد:

هم اندیشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌‎گذاری مسکن شمال‌غرب برای جهش تولید

در آغازین روزهای سال 1403 همایش هم‌اندشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، با شرکت همکاران نمایندگی‌های اردبیل و آذربایجان غربی، شعبه زنجان و پروژه‌های در حال اجرای آذربایجان شرقی و کارکنان دفتر مرکزی تبریز برگزار شد.
 در این مراسم مهندس فرزاد شکری، مدیرعامل شرکت، طی سخنانی ضمن اعلام هدفگذاری انجام شده در سال جدید برای شرکت وآشنایی و توجیه کلیه همکاران با روند توسعه ای شرکت و شاخص های مهم عملیاتی آن ، از همکاران خواست با توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌های‌شان، فعالیت لازم و کافی را انجام  دهند تا بتوانند با روند پیشرفت شرکت همگام شوند.
    میهمان ویژه این مراسم مهندس جمالوندی، مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی، نیز طی سخنانی ضمن تقدر از سطح خانه‌های فراهم شده توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، ضمن اعلام آمادگی این بانک جهت حمایت از پروژه‌های این شرکت، از کارکنان خواست تا تمام تلاش خود را برای ساخت خانه‌هایی ماندگار برای نسل‌ها بعد انجام دهند.
شایان توجه این که این مراسم با ارائه گزارشات مالی و فنی همکاران، دو کلاس آموزشی مهارت‌های سازمانی، پنل آکادمیک مدیریتی با حضور معاونین و اساتید مدعو و همچنین تقدیر از همکاران بازنشسته ومنتخب در چند حوزه، در حال و هوایی صمیمی برگزار شد.

هم اندیشی


هم اندیشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌‎گذاری مسکن شمال‌غرب برای جهش تولید6
هم اندیشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌‎گذاری مسکن شمال‌غرب برای جهش تولید4
هم اندیشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌‎گذاری مسکن شمال‌غرب برای جهش تولید3
هم اندیشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌‎گذاری مسکن شمال‌غرب برای جهش تولید2
هم اندیشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌‎گذاری مسکن شمال‌غرب برای جهش تولید

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید