کارگروه دانش بنیان گروه سرمایه گذاری مسکن

کارگروه دانش بنیان گروه سرمایه گذاری مسکن
روز چهارشنبه مورخ 1402/12/09 نخستین نشست تخصصی کارگروه دانش بنیان درمعاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه با حضور نمایندگان کلیه شرکتهای تابعه و بصورت مجازی برگزار گردید.

دراین نشست، ابتدا بامعرفی مدل راهبردی، نیازسنجی فناورانه و نظامنامه دانش بنیان توسط مدیریت تحقیق و توسعه گروه، مسایل و استراتژی های پیش رو تحلیل و بحث گردید و در ادامه هرکدام از شرکتهای تابعه نسبت به اقدامات فعلی خود در راستای بکارگیری وامکان سنجی محصولات و فناوری های دانش بنیان،  گزارش مختصری ارایه نمودند. لازم به ذکر است که کلیه شرکتهای تابعه با ایجاد بستری مناسب و انجام فراخوانهای تخصصی در استان(های) تحت فعالیت خود، چندین شرکت و محصول فناورانه را امکان سنجی نموده و سعی در توسعه و بکارگیری آنها در مقیاس پایلوت و یادر سطح پروژه نمودند که در نهایت،نتایج و درس آموخته های حاصل در سامانه مدیریت دانش گروه ثبت می گردد.

 

 

 

 

 حوزه های تخصصی مباحث فناورانه به شرح زیر می باشد:

-         سازه، ابنیه و سفتکاری

-         محصولات شیمیایی و فراوردهای نوین

-         فناوری اطلاعات و پلتفرم

-         تاسیسات الکتریکی و الکترونیکی

-         تاسیسات و تجهیزات نوین مکانیکی

-         سیویل، ماشین آلات و محوطه سازی

لازم به ذکر است هرکدام از شرکتهای گروه، نسبت به یک یا چند موضوع تخصصی فوق الذکر مسئولیت داشته و مقرر گردید زیرکمیته های تخصصی بصورت ماهانه در هر کدام از شرکتهای تابعه برگزار گردد.

امیداست که این رویکرد جدید در جهت توسعه دانش و ارتقا فناوریهای نوین گروه و همچنین ارتقای مهندسی  و تولید دانش بنیان کشور مورد بهره برداری واقع گردد.

کارگروه دانش بنیان

 

 

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید