دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در همایش هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه:

برنامه محوری هماهنگ، لازمه فعالیت شرکت های تابعه بانک مسکن است

برنامه محوری هماهنگ، لازمه فعالیت شرکت های تابعه بانک مسکن است
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در همایش هم اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه با راهبرد بانک مسکن، بر رعایت کامل قوانین و مقررات انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن ؛ همایش هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه با راهبرد بانک مسکن با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل، مدیر امور حراست، مدیرعامل هلدینگ گروه مالی بانک مسکن، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مسکن و مدیران عامل شرکت‌های تابعه با رویکرد هم افزایی در خانواده بزرگ بانک مسکن برگزار شد.

مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای سخنان خود در این همایش با اشاره به مصیبت از دست دادن شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: باید شکرگزار وجود رهبر فرزانه انقلاب باشیم که پس از چنین حادثه تلخ و سختی، نظام خدمت رسانی کشورمان با رهنمودهای عالمانه ایشان ، بدون هیچ وقفه و خللی‌ به روند خود ادامه داد.

وی افزود: برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناشی از این منبع معنوی است که می‌تواند در بحرانی‌ترین و دشوار ‌ترین شرایط،کشور را به ساحل آرامش رهنمون سازد.

دکتر حسینی خطاب به مدیران شرکت‌های تابعه بانک مسکن به شعار سال رهبری(مد ظله العالی) اشاره کرد و گفت: همه ما باید در کنار هم تلاش کنیم تا تحقق شعار سال عملیاتی شود و تولید و اقتصاد رونق بیشتری یابد.

دعوت به حضور پرشور در انتخابات همراه با رعایت مقررات

دکتر حسینی بر رعایت کامل قوانین و مقررات تاکید کرد و گفت: هیچ‌گونه تفسیر به رأی و سلیقه را در خصوص مقررات نمی‌پذیریم و همگی در بانک مسکن مکلف به اجرای قوانین هستیم.

وی در ادامه، ضمن تأکید بر رعایت مقررات انتخابات ریاست جمهوری بر حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان وظیفه شرعی و ملی تأکید کرد.

شعار قرآنی بانک مسکن  افتخار ماست

دکتر حسینی گفت: مفتخریم که تنها بانکی هستیم که دارای شعار قرآنی است و با تأسی به این شعار، لحظه‌لحظه خدمات و اقدامات بانک برای مردم شریف ایران که همانا منتظران ظهور هستند، متضمن ثواب الهی و منجر به آرامش در خدمتگزاری و عبودیت خالصانه است.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه با اشاره به اهمیت هم‌افزایی به عنوان رکن اصلی هلدینگ گروه مالی بانک مسکن، خواستار هم اندیشی بیشتر مدیران شرکت‌های تابعه تحت نظارت بانک مسکن  شد.

خبر شرکت

همچنین مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مسکن با ارائه گزارش از عملکرد دو ماهه خود در هلدینگ، ضمن شناسایی ظرفیت هایی بالغ بر 28 میلیون مترمربع اذعان داشت که در صورت تامین منابع و لجستیک اجرایی شاهد آغاز پروژه‌های جدید در هلدینگ سرمایه گذاری مسکن خواهیم بود.

دکتر جعفری ضمن رونمایی از طرحی با عنوان 300 از برنامه ریزی برای ساخت 300 هزار واحد مسکونی در راستای ماموریت ابلاغی و افزایش تولید خبر داد.

وی با تاکید بر این موضوع که هلدینگ سرمایه گذاری مسکن و شرکت‌های تابعه در برهه حساس کنونی با پرهیز از حاشیه سازی بر ماموریت ابلاغی تمرکز دارند، این فرصت خدمت را برای توسعه، تحول و پیشرفت کشور مغتنم شمرد.

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۴۳
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید